HOME | MAPA WEBU | FAQ | KONTAKT
Celkem průzkumů: 154 Probíhajících průzkumů: 1 Vyhodnocených průzkumů: 153
nepřihlášen
Přihlášení
Vlastnosti dotazníku
NÁZEV DOTAZNÍKU Znalosti a postoje studentů učitelství v oblasti rozvoje kritického myšlení dětí KATEGORIE DOTAZNÍKU Vzdělání AUTOR EMAIL AUTORA jmeno[zavinac]domena.cz
POPIS (ÚVODNÍ SLOVO) Toto je dotazník k mé diplomové práci. Kritické myšlení ve vzdělávání je tématem, které se stále častěji objevuje jako námět nejrůznějších úvah i výzkumů. Ve výzkumné rovině existuje mnoho teorií o tom, co to kritické myšlení je, ale otázkou zůstává, jestli se tyto vědecké poznatky shodují s poznatky těch, kteří se vzdělávání opravdu věnují. Proto je naším cílem zjistit, co konkrétně si pod pojmem „kritické myšlení“ představují učitelé a studenti učitelství a jestli se tyto představy shodují. Zjištění pro nás mohou být velmi přínosná zejména v oblasti profesní přípravy budoucích pedagogů. Budeme rádi, pokud dotazník vyplníte i v případě, že nespadáte ani do jedné z kategorií (učitel/ka/student/ka učitelství), přínosný je pro nás každý názor.
Znalosti a postoje studentů učitelství v oblasti rozvoje kritického myšlení dětí
Toto je dotazník k mé diplomové práci. Kritické myšlení ve vzdělávání je tématem, které se stále častěji objevuje jako námět nejrůznějších úvah i výzkumů. Ve výzkumné rovině existuje mnoho teorií o tom, co to kritické myšlení je, ale otázkou zůstává, jestli se tyto vědecké poznatky shodují s poznatky těch, kteří se vzdělávání opravdu věnují. Proto je naším cílem zjistit, co konkrétně si pod pojmem „kritické myšlení“ představují učitelé a studenti učitelství a jestli se tyto představy shodují. Zjištění pro nás mohou být velmi přínosná zejména v oblasti profesní přípravy budoucích pedagogů. Budeme rádi, pokud dotazník vyplníte i v případě, že nespadáte ani do jedné z kategorií (učitel/ka/student/ka učitelství), přínosný je pro nás každý názor.